5 Ocak 2010 Salı

Blog Açılımı

Çarşaf açılımı, Kürt açılımı, fermuar açılımı, cart açılımı, curt açılımı derken; canım ortağım Vera'yla açtığımız Doğu Bloğu'nun ilk yazısında "blog açılımı" başlığını kullanmam oldukça zaruri hale geldi. Doğu Bloğu açılımının içini doldurmaya çalışırken; "kalıplaşmış düşüncelere karşı resetatar gibi mücadele vereceğiz, yeri gelince duvar örüp zamanı gelince yıkacağız. Biz Doğu Bloğuyuz lan!" gibi birtakım iddialı söylemler kullanmak istedim aslında. Ama bugüne kadar yıktığım tek duvarın tetris bloklarının oluşturduğu duvarlar olduğunu fark edince bu iddialardan vazgeçtim. Tek amacım; buralarda ama komikli, ama haysiyet dolu bir biçimde takılıp, bloggerın veri tabanında biraz daha birikinti yaratmak. Kişi başına yaklaşık 15.4 tane fake facebook hesabının düştüğü ülkemizde, ben de biraz bloggerı kirletmişim çok mu? Kimbilir belki de Türkiye'de kişi başına düşen blog sayısını artırarak ülkemizin gelişmişlik seviyesinde de bir katkıda bulunuruz. Denemek lazım. Son olarak resetatarlı Doğu Bloğu'na hoşgeldiniz der, sözü Vera'ya bırakırım.

1 yorum:

Mahmut "Yeşil" Yıldırım dedi ki...

ben taqwacorecuyum, beni üzmeyin, blogu besmelerle dualarla açın, sonra da güzel güzel yazın inşallah. müslümanların çektiği sıkıntılara değinin bol bol.

Yorum Gönder